Hej hej hemskt mycket hej

Japp, då skaffade man sig en ny blogg då,
just för att den häär gången ska jag skriva oftare, mer intressantare och den här bloggen, Den bara blir så mycket bättre. Eller ?

Fredag idag, 5 dagar till hemfärd.
Känns förvånansvärt konstigt,
Hemlängtan VS säga Hejdå till människor man kanske aldrig kommer se igen?!

Samtidigt fortsätter solen lysa där ute :)
igår var man ute i backen, gled runt bland folket och hamnade till slut på verandan på bistron.
Jag brände mig på näsan! Som fan haha, men Solen börjar värma!
Jag Gillar´t!

Ute i köket smattrar symaskinen, tjejerna ska vara troll på söndag då vi har avslutningsfesten.
Tema Sagofigurer är ju en utmaning, men ja..
Jag och Matilda lyckades nog till slut iaf haha ;D

Nu ut i solen.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0