Att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet (?)

sådärja, då var man tillbaka.
Eller?
Nej egentligen inte, för jag är så trött på allt.
Jag har jobbat, jobbat och jobbat lite till.
Det har varit diggilo med ett avslut och massa konsum med ständiga klagomål..
Jag måste vara världens mest bittra människa
Sen har det visserligen varit lite fest,
och jag har tvingat Fakie-killarna att spela en Kent låt för mig :)
det har ju inte hänt än haha, men de har iaf repat in Socker och Pärlor! :D
och jag åkte ner till Gbg med Sebbe för Way Out West och det var underbart!
Blev en hel del vin och bra konserter, Franz FerdinandBroder Daniel framförallt
men också Sigúr Rós, Okkervil River, Sonic Youth, The Sonics, The National.. :p
Att se fram emot nu är Popaganda om någon helg med bl.a. Stina och Jennie
vilket troligen kommer resultera i årets happening haha!
men näe, nu får man ta tag i det här va?



I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that´s real



Vi var aldrig bästa vänner.
Du tycker inte ens det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0