Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

Jag är inget duktig på att uppdatera, jag vet.
Antar att det beror på saknaden av internet hemma hos mig,
men det är förhoppningsvis löst snart!

Igår var vi på ett stort kalas, det firades 20-30-40-50-60 år
och det var mycket folk, riktigt bra ordnat och så jäkla kul! :)
vi käkade, hade mingelbingo, musikquiz och några öl rann väl ner i strupen..
men det är en sak jag inte förstår,
jag kände mig aldrig för full, jag gjorde inget dumt och blev aldrig dålig..
men fylleångesten som jag, numer ständigt, drabbas av dagen efter är fan sjuklig!
Vad ska man göra då? När man tror att nu så kommer hela världen hata mig?
Ingen kommer vilja prata med mig eller ens se åt mig.
Jag kan lika gärna säga upp mig från jobbet, avsäga bekantskapen med alla och sova bort mitt liv.
Herregud, förstår ni mig? Jag blir ju paranoid haha! :p

Denna kommande vecka är det bara jobba som gäller, konsum 6 dagar.
Men men, planerna inför hösten/vintern/våren blir bara fler och fler :)

Jag vill inte tjata,
men jag har ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0