It takes a fool to remain sane

Det är amazing!
kolla in Popagandas program inför helgen!! :D
Så mycket bra artister och härom dagen läste jag om Säkert!, en toppenbokning,
men igår fulländade dom med Caesars, underbart!!
och så Bob hund självklart, :D
och ännu bättre, de har organiserat så att ingen spelning, INGEN, krockar :)

Here comes the sun!Bra saker just nu
- Tyskan kvar i häktet
- Musik ♥
Förhoppningsvis sista operationen avklarad
- Milton är hemma!
- Popaganda till helgen
- Kikat på en hel del trevliga evenemang framöver
- Nya goda vänner :)


Men vad är det jag läser nu?!
Hultsfred 2009 har nya datum
och ska ligga mellan 8-11 juli
samt att de utökar med 1 dag så att
allt startar börjar redan på onsdagen.
Hm.. jag tror inte jag gillade det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0