Kom kom Atombomb

Aftonbladet kan man idag läsa om missuppfattade textrader i olika låtar,
alltså att man tror de sjunger om något de verkligen inte gör haha..
Jag själv lyckades med konststycket att totalt misstolka Kelis låt Milkshake
där jag trodde de sjöng ungefär "my nuk she brings all the boys to the girl"
när hon egentligen sjunger "my milkshake brings all the boys to the bar"
Haha, fråga mig verkligen inte vad min tolkning betyder eller hur jag kom fram till den :)

men ja som sagt var det alltså sådant det stod om
och de flesta var väl rätt förståeliga men Denna,
Kate Bush - Wuthering Heights ?
Rätt: "Heathcliff, it's me, Cathy and I've come home, oh, so cold, let me in your window"

Fel: "Heathcliff, it's me, I'm a tree, I'm a wombat. Oh, so cold at the end of your winter
I´m a wombat?? Hahaha :)



 

Popaganda i helgen
med bästaste Stina!
Jag gillart!
:)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha !

sarah ! wombats kommer till stockholm i höst ! tänkte eftersom vi missade typ halva spelningen på P&L så.... :)

2008-08-26 @ 23:19:47
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0