Little More for a Little You

Myskvällen med de bästa blev verkligen underbar, jag trivs så bra!
Därför känns det numer ännu konstigare att åka iväg men jag vet ju att jag trivs inte på det där jäkla skit-jobbet och behöver verkligen något nytt. Så när jag väl är där uppe blir det nog bra.

Såå mycket att göra nu innan flytten att jag blir så neg på att stressa att jag lägger ner allt.
Smart! Nej, inte direkt.

Ikväll har jag sett på Dom kallar oss artister, riktigt bra program faktiskt,
och ikväll var det magnifika Howlin´ Pelle och The Hives, I Like! :)

T.H.E H.I.V.E.S


Lånade förresten två live-dvder av Sebbe nu ifrån helgen, Lord Don´t Slow me down med Oasis och Arctic Monkeys At The Apollo. Och efter att ha sett den senare känner jag ett nästan sjukligt craving efter att se dom Live!
GE MIG ARCTIC MONKEYS!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag missade Pelle ! trodde Håkan var det enda bra som skulle vara med i det programmet... aja..det blir väl till att titta på webben...

Vill också se Arctic.. håller tummarna för Roskilde igen kanske? annars tar vi det på våran musikresa i england :)

ses snart :D !!

2008-12-09 @ 23:58:55
URL: http://dontslowme...osv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0