Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Hej..
Ja det var ett tag sen men det har varit en hel del. Det har varit personal kick-off på Högis, feeeest på Hc när Timbuk spelade - Det var skitkul! Jag hamnade på något mystiskt sätt längst fram..vilket jag iofs alltid lyckas göra haha! Träffat människor som återigen bevisar att världen är mindre än man tror, en skiddag med Stina och umgåtts hemma i blå huset. Det har varit mysigt! Men annars så har det faktiskt varit riktigt jävla omänskligt...!
Det har bara varit massor av jobb. Jobbjobbjobbjobb... Firade min födelsedag med ett 10 timmarspass på Bistron. Och några tårar.. Jag längtar hem!!!!

Hem till min lägenhet, min mamma, min bror, min katt, Arboga, folket på Konsum, kvällarna hos Cecilia, närheten och kanske framförallt Frida, Malin, Nisse, Emma, Hanna, Karro, Sebbe, Cecilia, Calle och Majk. Det är riktigt tomt utan er.
(Bra att det här händer 1 vecka efter att jag kommit upp. Jag vet ju att det blir bättre men låt mig få klaga lite..)

Sedan är jag faktiskt lite besviken. Men det kommer jag väl alltid vara och jag har accepterat det mesta, frågorna kommer troligen kvarstå och såren kommer kanske aldrig läka men biten av mitt hjärta är ditt för alltid. Däremot kommer jag aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen...

Kommentarer
Postat av: json

Vi saaknar dig Sarah!!

2008-12-27 @ 17:07:05
Postat av: madde

jag och mamma saknar dig! hon hälsar. hoppas att du har det bra :)

2009-01-08 @ 15:27:04
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0