Going to Bedworld

Nästintill precis hemkommen från Nisse och Hanna,
kände att de ville ha lite fint besök såhär dags haha!
Tur ni finns båda två, vad vore jag och min hjärna utan? :)

Ska väl krypa ner i sängen och försöka sova jag med nu,
imorgon går planerna så att jag ska städa, jobba en kortis och sedan smörgåstårta hos Json!
Hoppas för bövelen att det blir utan tonfisk?! ;)

Hörde jag?!

..och det känns riktigt bra att ha någon som vill detsamma som en själv.
Jag blir ju så lätt smittad över det alla andra har för sig
men en Musikresa till England är ju verkligen jag.
Men nu ska jag först hinna med allt den här veckan,
hoppas på ett eget rum i Sälen
och sedan njuta av en, förhoppningsvis, underbar säsong där uppe!
(Jag blickar redan långt bort, men gärna ännu längre..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0