You can have my checkbook, Visa and my MasterCard too..

Shiiiit vilken god smörgåstårta! Ingen liten heller, men vi åt på bra tjejer, som alltid! ;)

Jag hatar när jag vet att jag borde sova men verkligen inte kan
och jag orkar verkligen inte stirra i taket. Det gör mig galen!
Och jag hatar när jag känner mig så totalt ointressant,
att jag faktiskt skriver, ännu en gång på bloggen, att jag inte kan sova.
Like you care? Haha!

Tycker att Coldplay på Stadion Augusti 2009 låter trevligt. Tyvärr släpps de biljetterna redan imorgon och tar de slut lika snabbt som sist, på ungefär en kvart (?), så blir det väl att buda på blocket framåt sommarens slut. För just nu väntar jag spänt på lite schyssta festivalbokningar och gärna några lockande småspelningar! De brukar oftast vara bäst!

Några tips?
..gärna på både spelningar och musik! :)
Coldplay

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag har jag fixat min ledighet för Oasis :) det är niiice !skulle visst vara ledig flera dar efter också, så jag kanske stannar i stockholm i några dar.. om man nu vill det... :P



Jag har även en trevlig grej att berätta, appropå nice spelningar... Om mando diao spelar på HC i vinter... MD trummis brorsa.. bor i min stuga :) jag är så stolt :D



ses snart !

Kör försiktigt.

2008-12-11 @ 17:12:34
URL: http://dontslowme...osv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0