Förhoppningar och Regnbågar

Näe, inte blev det ågården igår, och kanske var väl tur det för vi var alla bra trötta.
plus att jag började 7 idag igen haha! Vilken härlig vecka :p

men imorrn sörrni! Då har man först lite sovmorgon,
sen blir det finfrämmande och så är man ledig. Hela helgen!
så jäkla gött :)
Blev en tripp till V-ås idag.
Klippte mig väldigt välbehövligt men fick frågan: "Har du borstat håret idag?"
medans hon kämpade med mina tovor :p
Stackars min hårbotten och stackars frisör haha!










Det var det värsta du sagt till mig
och ingenting har sårat mig mer,
eller någonsin gjort mer ont i mig.
Men ändå så..
Jag älskar ju dig.
"Vi borde skratta åt allt igen
Men vart är den där Regnbågen?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0