...och viskar till mig, Du är värd att dö för

Om jag la mig ner för att dö nu så skulle jag iaf dö lycklig,
Lördagen var så underbar och hade allt man kunde önska!
En Håkan som var sådär alldeles bra igen, eftersom jag blev liiite besviken sist så blev jag desto gladare nu :D
Ett gäng Kent som bara stod där så vackra och så bäst de vet att de kan vara! En Jocke Berg som var sådär härligt sprallig att han kanske pratade lite mycket ibland, en Sami Sirviö som alltid bara är sådär coolt snygg med gitarren, en Martin Sköld som är så grymt fin där med basen och en Markus Mustonen som är så jävla bäst bakom sina trummor med sin fina röst!
Dessutom så spelade de Beskyddaren. Behövar man säga så mycket mer?


Näe, nu ska man väl hemåt, borde plocka klart där hemma så att det är fint till helgen :)
har ju fullt upp med planer nu..jobba först och främst, men också Ågården imorn kväll, Västerås på torsdag, och ja, kanske färga håret? En till piercing? Är bra sugen iaf! Fast ja, dessvärre håller nog inte ekonomin för det för tillfället och det hinns nog inte med just nu tyvärr..det visar sig!

Kan du beskydda mig?
Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0