Scar Tissue

Dåså, då var fredagsbiljetten till Way Out West betalad och klar,
Yes!
Någon som är intresserad av att haka? Hör av er? :)
Idag blev man inringd tidigare till den lilla hålan, och självklart så var det kaos.
Man börjar bli van nu, så troligen därför man inte stressar upp sig  :p
Helt plötsligt kommer Cecilia och säger att vi har en fågel i byggnaden och redan där blir jag rädd haha.
Sedan kommer en kund och säger att det är en kaja varpå jag vill gå hem.
ser jag ju självklart kajan och börjar skrika där mitt inne i charken medans jag grillar kyckling!
och ja. Jag kan medge att jag är lite töntig men jag var faktiskt lite rädd haha!


"Autumn's sweet we call it fall
I'll make it to the moon if I have to crawl and
With the birds I'll share
This lonely view

With the birds I'll share
This lonely view "
Pon and Zi
(Ja, det gör ont..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0