Vi är på väg till Isola

Kalla det dålig fantasi om du vill men jag tar väl samma lista från Hultsfred och gör den till en PL-lista.

Årets..
Standardkommentar: blev en hel del Hultsfredsnostalgi. Haha :p
Standardkommentar2:
"wear that!"
Lookalike:
Stinas polare Miguel var ju överallt hela tiden haha!
Citat: Sarah: -"Kolla han kör fel håll i rondellen! Eller vänta jag skojade kanske..?" Stina: -"Men Sarah, klart han kör åt fel håll.."
Mat: Fish´n´chipsen var bäst under dessa dagar. M-m-m! :p
Bästa Dricka:
ölen var kall hela tiden :)
Sämsta Dricka:
för mycket?
Miss: Första delen av Lasse Lindh kanske, eller att jag missade hela Millencolin (som iofs gav mig kravallen under Kent!!)
Väder: sol och härligt, inte så kalla nätter men också lite regn, fast att sitta i tältet med en 7,3a gick bra det också!
Värsta: Ilskan, jag har ont i ansiktet.
Skada: Mitt öga under Pl också, det är svullet och blått av någon annan anledning..?
Konstigaste: att de placerade ut oss på campingen..
Fråga: Var är jag?
Pinsammaste: Kom ju fram nu efter festivalen då man var med på en stor bild i expressen. Det är ingen vacker bild.
Sak: skivmässan på Pl är underbar!
Bränna: Johans ben, han var brun på insidan av vaderna men inte på utsidan?
Stöld:
våra popcorn!
Känslosvallningar: Får nog jag stå för då Jocke Berg pekade på Mig haha!
Mysigaste ögonblick: sista natten när vi kändes som vänner
Tuffaste låt live: Kent spelade Oproffesionell
Konsert: Kent, Kent, Kent. Det fanns aldrig några tvivel.
Konsert 2: Pidgeon Detectives var över förväntan, ruskigt bra!
Konsert 3: The Hives levererar Alltid. Tackar tackar för det.
(sen slänger jag en ny "Årets"..)
Asgarv: När jag skulle in på området ville de att jag skulle visa min lilla svarta väska för att se efter glasflaskor. Jag går fram till killen som är typ lika gammal som mig och frågar om han vill kolla varpå han svarar: "Jag kan klämma lite utanpå" HAHAHAHAHA! Jag börjar skratta och han hänger på, fast han skämdes nog lite.. Det var kul :)


Annars är jag trött, håller på o flyttar och grejar.
Men det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde jag? HÖÖÖRDE JAG?

2008-07-06 @ 14:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0