Oh, vilken härlig dag!

..ja det har jag sagt hela helgen för Ojojoj, vilken succé :)
Vilken helg jag har haft, tack allesammans!
Det började i fredags när det ringer på dörren och där står dom, Varbergspojkarna som skulle komma på besök i våran stora stad! Jag fick underhålla de bäst jag kunde men med någon öl sådär så hoppas jag dom hade det bra!
Hade ni roligt? :p
Vi vaknar upp, eller ja jag vaknar och försöker väcka de andra haha! för att sedan dra iväg mot stan, systemet och konsum.
och bara sådana här enkla och vardagliga saker blir alldeles toppen med Daniel, John och Sebbe för de är så snälla och härliga att umgås med :)
sedan på kvällen var det dags! Min "20årsfest" var underbar!
aldrig har så många kommit för att fira mig, kan ju bero på att jag fyller på julafton haha, men i år var det alltså en ganska för tidig fördelsedagsfest som gällde :p
Det var mycket mousserande, massa annan dricka, det var vattenpipa och det var bara bästa vänner!
Höjdpunkten för mig var väl kanske när Micke och Calle spelade gitarr och sjöng på min balkong, jag råkar ju gilla sånt ;)
Bästa födelsedagen på många år faktiskt och det är rätt bra med tanke på att jag då fyller om ett halvår!
Söndagen bestod mest av trötthet..
och ganska roligt när vi alla går och käkar på en grekisk restaurang för 200 spänn var när alla lika gärna kunnat nöjt sig med en pizza eller så haha!
Hade ni andra roligt? ;)
Sen åkte de hem, och det var massa tråkigt :(
men vi ses ju snart igen!

Näe nu ska jag hemåt, ska väl sova nån timme förhoppningsvis..
jobbat 7-15.30
så jag är ganska trött
och jag börjar 7 imorrn också.


















"Du kan väl sakna mig ibland
du kan väl stirra upp mot stjärnorna
så att vi har nåt gemensamt"


Kommentarer
Postat av: hihi

Det var underbart kul :D

Detta måste hända fler gånger :)Ha det bra :)

2008-07-24 @ 16:15:45
Postat av: Anonym

hej sara! det är 'hard work work' som gäller! ;D

2008-07-31 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0