Vad vet du om månljuset?

förrän du mött det strax intill Hulingen en extremt mysigt kylig kväll under en sovsäck med nya goda vänner och öl?
Förra veckan var helt underbar med mycket nya möten, ännu mer öl, ganska mycket vin också haha,vattenpipande, sovsäckande, tältande och kanske framförallt brabrabra musik :)

hittade i min dator en lista jag gjorde efter Hultsfred -06 så varför inte ta densamma för -08?
Årets..
Standardkommentar:
"Om det är? Att det är!"
Standardkommentar2: "En whiskey? Någon?" ;)
Lookalike:
jag vet inte
Citat: John säger -"Näe jag kan inte se HIM, det är för mycket självmord för mig.." haha :)
Mat:
Dessvärre höll ju inte den wookade älgen våra förväntningar utan var direkt jätteäckligt så det blir nog thaimaten
Bästa Dricka: Jadu, ölen var ju kall nästan hela tiden så..men vinet var ju också gott. och whiskeyn värmde ju.. och.. ;p
Sämsta Dricka: Satt Whiskeyn bra? Egentligen? ;)
Miss:
Hästpojken för mig då spelningen fick 4+. Men ja, årets miss? Givetvis tar ju sebbe hem den utmärkelsen haha!
Väder: Blåsigt, någon regnskur, lite sol.. inget egentligen att klaga på.
Värsta: Att bli ledsen är väl aldrig någon höjdare.
Skada: Min blåtira? Jag måste vara den mesigaste nånsin haha :p
Konstigaste:
Att jag verkligen grät när Pete kom upp på scen, vilken tönt jag är hahaha!
Fråga: "Väntar ni på Babyshambles? Kommer Pete på riktigt?"
Pinsammaste: Malin, du borde veta Vem jag tänker på..?
Sak: sovsäcken, Lätt!
Bränna: Den får nog Strandberg ta på sig, för något rödare har jag nog aldrig sett haha :)
Stöld:
De tog min väska med värdesaker, någon hittade den, och det enda de tagit var bankomatkort och mobil. De missade kontanterna, you wankers!!!
Känslosvallningar: S-"Malin,Malin! Jag är så bitter!" M-"Lugna dig, vad har hänt?" S-"Vänta lite, jag måste ha lite(mycket) vin!" 
Mysigaste ögonblick: i sovsäckarna under hela festivalen
Tuffaste låt live: U wish med Babyshambles eller Killing in the name of med RATM
Konsert 1: Babyshambles, lätt. Längst fram vid kravallen, Pete och grabbarna var/är ett mästerverk!
Konsert 2: Rage Against The Machine. Sjukt häftig spelning, hela marken skakade. Det var verkligen sjukt bra!
Konsert3: The Hives, långt fram med John. Kan en spelning med Hives bli dålig?
Konsert4: Robyn, jag är inte hennes största fan, men jävlar vilken cool spelning! Hon är grym :)

Låt oss hoppas det blir fler likadana tillställningar camp Handicamp!! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh va jag längtar tillbaka! vill vara där nu, då och alltid :) Älskar din lista också =)

2008-06-20 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0