Vi ska på Hultsfredsfestivalen

Fy fan vad jag är skitdålig på att uppdatera här.. och inte kommer det bli bättre denna vecka haha!

Jajemen, idag drar vi neråt.. mot de småländska skogarna.
Varför är jag så sjukt nervös?
Det ska bli gött roligt :)

lite kläder och massa öl - check
pengar - check
bandspelaren kalle + skivor - check
solstol - check
öööhh... just de ja.. tält - check

Annars så har det ju hänt en del grymt roliga grejer!
Förra helgen var det köpingsfesten då det blev att umgås med vänner och lyssna på bra musik;
Fakie for nothing på fredagen. Bra röj där!
Timo Räisänen, Hästpojken och Lasse Lindh på lördagen :)
och förresten så är jag kääär! i Martin Elisson och Lasse Lindh ;)

Sedan på söndagen drog jag och Seger upp mot Hfs, för att fira elevhemmarna.
Det var ytterst trevligt!
Blev en kväll med grillning med cheferna från Herrgårn på deras ö,
och en kväll, efter att vi kikat på snyggingarna på balen, med grillning ute vid sången.
Öl, vin, mousserande och vattenpipa.. mm-mm :)
däremot så spårade det ur som vanligt i Hfs med pistolhot och shit,
så vi styrde efterfest på prästvallen!
typ halv 5 så stapplade man i säng haha..
Grattis till studenten alla!!

sen blev det lite jobba och lite bada här hemma.. vilket liv man har, de är naaajs!
nej fan, nu äre festival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0