Eller vadå, eller vad tycker du?

jahaja, då hade man kämpat sig tillbaka från rännstenen.

Nej, så illa kanske inte fallet är, men jag har iaf inte haft någon lust överhuvudtaget att ge uttryck för mig själv.
10 hela dagar sen man skrev och ändå inget att säga?
Hela veckan där var ett enda jobbande, men helgen blev en riktig succé! :)
Även om drickat blev lite mycket och orden för stora och för många haha! :p
Sen var det ju en seg "dagen-efter-dagen-före"  kan jag lova, klev inte upp förrän 14.30...

Måndag-jobba, Tisdag-Jobba, Onsdag-Jobba

och idag träffade jag ju Märy och Becca!! Bästa på länge faktiskt.
Så himla konstigt, man behöver verkligen inte höras på ett tag men ändå alltid lika härligt kul i varandras sällskap :)
Det är vänskap det.
I helgen är det dags för köpingsfesten och sedan bär det av mot Hfs(Seger,kan du ringa mig om du mot förmodan läser denna blogg :p) för att fira lite små barn!
men,
just nu är det ganska tomt.
I hela mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0