En dröm för oss som längtar

Efter mycket om och men, några samtal senare så fick man äntligen tag på Peace&Love biljetter!
Ja, de är ju slutsålda men jag fick de sista på Hedemoras turistbyrå.. Gött! :)
Så nu blir det iaf Hultan och PL, förhoppningsvis även Way Out West och med lite tur, Putte i Parken någon?
Vilken musiksommar!! Vilka konserter, vilka minnen!! Jag Gillar´t!!
Förresten, Jenniejävel, nu får du allt haka på nån festival ;)

Idag har man då jobbat, stängde för första gången detta år.. gick ju bra förutom sega kunder och ett skrämmande brandlarm haha! Känner mig lite oroligt för pengar dock (som vanligt), vill ju nästan ha mer timmar, fast ändå mer ledig tid för allt jag vill göra.
Men jaa, det brukar ju lösa sig i slutändan!

Annars så var det ju för tusan High Chaparall ikväll, med mina favoriter Fredrik&Filip :)
Sjukt sköna killar, alltid lika roliga program och galna ideér! Kan inte bli mycket bättre tv än så!
Nu är det Navy Cis med bror som gäller innan sova, jobba imorrn också..



och jag blir så jävla trött.

Kommentarer
Postat av: Rut

Vi är helt enkelt grymma Sarah=)
Underbar Juni månad säger jag bara, den jag lever för nu för tillfället tror jag. Eller vet jag

Hipp hipp hura för oss:D
tjoo

2008-05-23 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0