Get me away from here I´m dying

Idag började jag 7, det gillar vi inte. Vaknade 06.35 och som tur var ringde Malin och erbjöd skjuts! Tack tackar :) Fast det var en kort dag idag, bara till 12, och Tommy hade satt in mig, Malin och Lova och insåg nog snart att det var ju för mycket haha :) med andra ord en slapp dag!
Sedan tog jag min dagliga powernap på typ 2 timmar, finns det något skönare än att sova på dagen?
Natt människa? Javisst!
Åh!
vad jag är glad att mina vänner finns!
Ibland blir jag nästan förvånad att det kan finnas så underbara människor,
så många i min närhet dessutom!
Det är bra det.


[Lite frustration och, kanske framförallt, bittehet behöver spottas ut dock.
Är det allt ni tänker på? Allt ni kollar¨på?
Så sjukt trött på att det alltid är samma gamla visa...
Trodde väl kanske inte det om dig, eller hoppades rättare sagt.
jaja, en annan börjar ju vänja sig, suuck...]

jaha, annars så pratar man som vanligt för mycket också haha :)
och inte fan har man packat heller..
Hallå Gbg tomorrow.
så Hejdå Arboga.


Grattis!! Tänker på er.


Kommentarer
Postat av: Rut

Heej vännen.
Fan va nice med Göteborg, jag vill också=)
Men förhoppningsvis ska jag på fotboll på onsdag iaf, sen så drar jag till Norge på torsdag. Förlåt att jag inte har ringt, ska ta tag i saken och ringa imorgon tänkte jag och förklara varför jag tvekar på peace and love.
Tänker på dig
puss

2008-05-06 @ 00:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0