"I'll save you if you fall down"

Hej hopp!
oj, nu var det ett tag sen man var här,
en annan som skulle bättra sig sen förra bloggen haha..

Vad har då hänt då?
Jo jag åkte ju till Göteborg, stannade i nästan en hel vecka
och det blev precis en sådan vecka jag längtat efter.
Sitta ute i parken, äta gott och dricka godare, härligt sällskap i form av Henke, Sälenfolk, Old-school Hälleforsfavoriter :) och andra trevliga människor!
Klart man kunnat önskat vissa saker annorlunda men man kan inte få allt.
och i slutändan känns de väl,, som att jag vet vad? Hm.

Sedan fick jag lilla rycket där och beställde biljetter till London,
(Stina på sms: "Wookie, nu bokar du en biljett hit så går vi på Babyshambles-vi-firar-att-Pete-är-fri-konserten!)
Det var amazing!
Första dagen spenderades med Jennie och en vattenpipa på ett café, ytterst givande samtal, trevliga diskussioner och snurrande huvuden haha :p

Sedan var det ju då också dags för Babyshambles, LIVE, i London!! Kan livet bli mycket bättre? :)
Klart man var lite orolig att Favorit-Pete inte skulle dyka upp, men näe.. jag tror på honom!
Han är ju ren nu!? Haha ;)
Man stod långt fram ett tag, vilken känsla, jag vill ha mer!
Dock blev jag mosad då en snäll kille säger
"I'll save you if you fall down"
haha, han försvann tyvärr efter nästa tryck :p
image8

Are you from 'round here?
How do you do?
I'd like to talk about that
Talk over
Gin in teacups
And leaves on the lawn


Dagen efter tillbringade jag och Stina, lite mörbultade och mycket hesa, med shopping i Soho,billigt på Primark och lite dyrare (i form av ett par grymt snygga converse :p), promenad genom Regents Park med fåglarna och några scrubs-avsnitt.
That's laaame.. ;)
Tackar tackar för bra dagar och tack för att jag fick komma!

Förresten så Rockade man bort telefonen också haha,
men får tillbaka samma nummer.
Så vi hörs snart nån gång i nästa vecka! :p
(när jag hittat erat nummer och fått mitt kontantkort..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0