Dags att rensa själen så jag sticker till Sälen

Alltså Håkan, fy fan vad du är bra.

Inte många timmars sömn inatt,
men vad gör det? Jag är van.
Ska strax mot Konsum men håller på att plocka bort från golvet
medans jag skriksjunger "förseeeeeent för Edeeeelweis".
Ikväll kommer troligen Linnea och det  ska bli mys!
Allt blir liksom som vanlig när jag är med henne :)
Jag gillar vanligt för det var ett tag sedan nu..

Ja och för er som inte förstått mina små hintar,
jag ska åka till Sälen en säsong till och det känns
förvånansvärt bra. Jag menar man kan inte hålla på att kräkas varje
morgon du ska till jobbet och sedan insistera på att man trivs?
Näe, inte jag iaf, så det blir en riktigt vinter till med arbete på ABG´s Café i Hundfjället,
lite skidåkning och mycket öl haha!
Tror det blir niiice! Eller hur Stina?!

Tack Norrland för dina goda råd och hjälp för att bestämma mig,
det känns riktigt bra nu. Saknar dig!
Jag och Norrlie
Älskar den här bilden från Peace and Love i somras.
Den är så festival!
Åh, är det sommar snart?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0