Supply and Demand

Bandsläpp för Peace&Love idag,
Moneybrother, Anna Ternheim, SMK, Frida Hyvönen Turbonegro m.m.
Helt okej förstasläpp men frågan kvarstår ju,
kommer någon svensk festival kunna bräcka Arvikas megabokning?
Depeche Mode blir onekligen svår att slå och Arvikas biljetter
har runnit iväg med en jäkla fart. Inte så konstigt.

Imorgon släpps biljetterna till PL men jag kommer vänta,
men ska jag dit kommer jag ju givetvis inte vänta lika länge denna gång haha!
Däremot, eftersom det var en del besvikelser på årets festival,
finns det annat som lockar mer just nu.. :)
PL 08

Sitter hemma hos Mami och gör inget alls egentligen,
ska duscha sen upp på stan med glasögonen
och vidare till Konsum för ett kort pass.
Stänger idag och sen hem för att försöka, dels, städa klart
men också reda ut tovan i mitt hår.
Det är fan värre än festival haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0