That´s what friends are for

Ja-a så var Linnea här :)
Hon kom igår kväll och vi däckade i soffan
efter Beck och maat! Det var mys!
Tvingade dock upp mig imorse för tandläkaren igen,
Köping denna gång..
Känns så otroligt skönt att ÄNTLIGEN vara klar!
Fick se bilder på tänderna från 1998 och innan tandställningen
och grejer. Jäklar vilken skillnad!
Jag ska aldrig mer klaga på mina små gluggar på sidorna haha..

Senare kom jag hem till en sovande Linnea,
hon var rätt sliten sen hennes Barcelona-resa och jag kan inte klandra henne,
inte ofta man festar till tidigt på morgonen
för att sedan ha typ en halvtimme till flyget hem går haha!
Jag satte på en film och la mig i soffan och somnade jag med,
vi sov till typ 16. Det var skönt och Konsum ringde inte en endaste gång.
Jadu, så har väl dagen fortsatt ungefär..
Vi gjorde mat, hyrde en film vi blev grymt besvikna på, och nu en Beck igen.
Sedan har vi givetvis snackat massa skit, precis som det ska va! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0