Thunder in my heart

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och är sjukt sugen på att göra något,
vill bara träffa någon och bara sitta och prata eller nåt.
För öl och Källarn är inte alls direkt lockande just nu..
men pratade precis med bästa Karro
och hon var iaf sugen på källarn så vi får väl se hur det tar sig.
Helst av allt vill jag bara träffa mina vännor..

Imorse tvingade jag mig upp alldeles för tidigt för visst skulle jag komma i tid till jobbet?!
Men nej då, givetvis hade mitt cykellås frusit under natten
så det var bara att rota fram en tändare, cykla som en galning
och ursäkta sig någon minut innan man jobbade på riktigt haha..
Annars är det sådana här dagar på Konsum och så som jag känner mig lite säkrare.


När?
Just nu är det sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0