I'm walking to the sound of my favorite tune

om vi ska på Oasis i Januari?
ATT VI SKA!!
Oasis
Jadå, det gick fin-fint att få biljetter för både mig och Stina :)
eller ja..bra och bra,
när jag först skulle betala med internetbanken så står det 0,00kr på mitt konto
och jag blir svinarg och ringer swedbank och de har problem med hemsidan..
JUST IDAG!
men kvick som jag är så hann jag in på sidan och bokade nya innan det blev kö.
Ja, jag vet att jag är bra :p

Idag har gått jäkligt fort,
började ju med biljetterna (kan inte nämnas nog att jag ska på oasis?!)
sedan blev det synundersökning och vidare mot tandläkaren.
Mycket att fixas som sagt..
Men bästa på hela dagen var väl ändå fikan med Emma och Hanna?
De är underbara och det är skönt att ljuga av sig lite
med någon som förstår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är schweinigt bra !

hur gick synundersökningen ? :P

2008-11-06 @ 00:30:52
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0