You Fucking Love it!

Ja, nu är det sisådär lite mer än 1 vecka sedan jag skrev sist
och jag tänkte berätta om min helg..ja, FÖRRA helgen då alltså haha,
jag har inte skrivit något om den än för det är så svårt att göra den rättvisa med bara lite ord.
Vissa saker ska upplevas! :)
StinaHörde jag?!Sarah

Men vi kan börja med att den spenderades i Sthlm hemma hos Stina.
Jag tog tåget på fredagen, direkt efter jobbet mot storstaden
och på kvällen skulle det bli Pigeon Detectives.
Vi började, lika lodiga som alltid, med ett par Arboga ute på en trappa (HAHA)
för att sedan bli ruskigt imponerade ännu en gång av Matt Bowman och gänget.
Faan vad bra dom är live!

Lite sega men otroligt nöjda gick vi upp i hyfsad tid på söndagen för att åka till Farsta,
vi var ju tvugna att ha mer Arboga-öl!
Denna kväll var det dags för Franz Ferdinand på Debaser Medis,
vilken var den enda spelningen vi egentligen planerat in.
Givetvis var det sjukt bra och det blev ett bra drag där framme vid kravallen.
Jag slogs om en trumpinne efter spelningen och det var heelt sjukt haha,
jag slet, några dumma brudar nöp mig och Stina hängde på deras armar.
"Bara de starka överlever" eller hur var det? :p

Söndag. Och riktigt trötta i fötter och huvud så blev dagen sjukt lugn
tills efter middagen då ett par Arboga smakade riktigt bra
och vi skyndade vidare.
Precis som båda nästan förstått sedan innan kunde vi ju inte hålla oss borta,
så mot Debaser Medis igen för Dirty Pretty Things.
VIlken jävla spelning!!!!
Detta var en av DPT´s sista spelningar då de har bestämt sig för att lägga ner
vilket är riktigt synd...
Carl Barât och gänget bevisade en än gång britpopen slår det mesta i musikväg!
När de spelade Libertines I Get Along var det bland det bästa jag någonsin
upplevt på en spelning!
DPT

Det införskaffades också 2 trumpinnar och varsin låtlista under helgen..Det är niiice!!
Vi var så lyckliga, även om vi glömde ölen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0