Det är kallt, nästan höst nu..

Gårdagen var underbar, fick träffa Jocke och min Favorit, helt amazing!
Men ja, det var ju igår det haha..
Idag har jag jobbat. Konsum it is, börjar planera mig bort därifrån nu.
Det kommer nog sluta bra.

Här samlar man mod men blir lika nedtryckt varenda gång.
Jag vet ju att allt är så jävla äckligt fel!
Hur kunde det sluta så här?
..och är det fel att jag inte har klarat mig igenom det än?
Jag gjorde det ju ändå för din skull.

Sitter just nu och diskuterar med en relativt nyfunnen vän på msn,
och det konstiga med vissa människor är att de kan få en att må så bra
fast man egentligen inte känner varandra..
Så humöret är för tillfället högt upp :)

Och en annan Höjdpunkt för idag är ju Arvika 09 megabokning,
DEPECHE MODE!!!!!
Helt otroligt..
är det sommar snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0