Hon har ett falskt leende 2

Nu visar de Lars audition till Idol på tv, det gillar vi!
Sådan musik jag lyssnar på javisst, och så är han ju söt också :)

Borde ju sova sedan länge.. får ju inte sova alldeles för länge imorrn,
ska ändå jobba på kvällen och vill hinna nånting innan.
Eller ja, när klockan väl ringer imorrn kommer jag inte direkt slänga mig upp ur sängen haha.
Idag har jag först jobbat, 12.45-19.30 sedan Idol och efter det hem till Cecilia,
Lika mysigt som alltid!
meeeeeeeen, (som alltid ett Men i mitt liv) jag blir så irriterad.
Jag visar upp en sida av mig själv som jag inte vill veta av,
ni vet en sådan som man blir chockad över att man faktiskt bär på?
Jag beter mig som en barnslig liten råtta som inte vågar stå för vad jag tycker.
Usch, vet bara att när det blir sånt där jävla skitsnack kan jag inte bara sitta och le,
inte om folk bara är så förbannat blåögda och tror att det inte slår till litegranna inuti.

Ursäkta all bitterhet som lyser igenom för tillfället,
det lägger sig säkert litegranna snart.

Nu, borsta tänderna, det tar ju ändå typ 15 minuter sen sista gången hos tandläkarna..
Låt hos hoppas det håller sig fint bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0