Tear off their Blindfolds

Igårkväll var bra, jobbade stängning med Anna för att sedan åka och hälsa på Cecilia och folket :)
Det var trevligt! Malin, Lotta, Calle, Carin, Majk, Ricard med flera var där så det var najs.
Efter bilade jag ut till Landskogskärret för Oves 50-årsfest, där var det verkligen fest och fylla haha,
kändes riktigt skönt att man var nykter :p
Där härjade jag ett tag, skrämde upp mig för älgarna och åkte sedan hem med Mallan,
hon är hos mig tills jobbet börjar vid 14. Vi har käkat mysfrukost och kollat på fåret Shaun.
Bästa programmet på Barnkanalen ever!!! :)
Malin och Jag

Japp men som sagt, Konsum vid 14, stängning idag också, men det gör inget..
eftersom det är 100% OB lördagkvällar och söndagar.
Känns bra att jobba denna helg
eftersom nästa helg måste bli ledig och den kommer bli Kanoners!
PEPP redan skulle man väl kunna säga.

Nu ska jag in i duschen innan vi troligen ska nörda idol-repriserna,
Vi hörs sen!

Jag tycker ni är patetiska.

Kommentarer
Postat av: Levi

Hej Sarah! Såg din blogg först nu, och tänkte bara säga hej! Läser att du är bitter, jag vet inte varför, men håll huvudet högt! Vi är gamla kompisar du och jag, och du är en fin tjej ska du veta. Hang in there!

2008-10-20 @ 23:17:50
URL: http://ivel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0