Sanna vänner stannar kvar när de andra har gått

God morgon?
Alldeles strax ska jag iväg mot Konsum, man kunde ju ha varit mer pepp..
Men en rätt så schysst tid, 13.00-18.30, och sen upp till badet för att simma litegranna tror jag.
Måste verkligen ta och skärpa mig nu.

När jag kollar tillbaka på de senaste åren blir jag lite rädd för mig själv.
Det jag uppskattat som mest har jag till viss del förlorat,
alla vänner jag haft är på ett eller annat sätt oerhört längre bort
och jag saknar vissa tider enormt mycket även om jag vet att det aldrig kan bli detsamma.
Jag saknar er, mina vänner, förlåt att jag är så dålig på att uppskatta er..
För uppskattar er, det gör jag i mängder!

Nu måste jag verkligen gå bortåt,
snälla hjälp mig framåt?
För det här tar död på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ med till Sälen!

2008-10-21 @ 22:45:57
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0