The lie became truth

Vaknade upp imorse utan röst med nackspärr och blåslagna knän.
Nästan så man önskade att man var äckligt jävla bakis också,
som pricket över i:et liksom..
Vilken kväll det var, tack alla! Speciellt Fakie för en grym spelning :)

Har dock fortfarande svinont i nacken så ska kila över till Micke, om han fortfarande är vaken,
och värma upp min värmekudde
och sen stupa ner i sängen. Det borde jag iofs redan gjort..
Blir rätt tidigt imorrn för ska iväg till tandläkaren i V-ås innan jobbet.
Får se hur det går att köra bil, den döda vinkeln är ju rätt viktig haha!

Sen tog jag mod till mig och det började rätt bra,
men du gör mig illa.
Förstår du inte det? Du gör mig inte bättre?
Det är inte bara jag som gjort fel,
men det är ännu en sak som du är för feg för att förstå.

Men ingen ingen ingen hör...
I'm sorry, this illusion
has caused you a lot of pain
and I have no solution
I'll try to never be back again
I'm sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0