To be gone

Du borde redan sova Sarah.
Men som vanligt är jag seg, ska fixa massa saker
och stannade ju givetvis kvar hos Malin en liiiiteeen stuuund extra :)
Men nu är det färdigpackat och jag var rätt så duktig,
inte dåligt för att vara mig iaf.

Förväntningarna inför helgen är rätt så höga men
det ska bli så himla roligt att träffa alla igen!
Fast mest ser jag fram emot att få vara ifrån Arboga för ett slag faktiskt.

Tog Fridas tid imorgon, 8-13, för att dåren Sebbe helt plötsligt
säger att han sitter på tåget upp hit haha!
Han är så rolig haha! :)
Näe, nu måste jag verkligen försöka sova lite,
Varberg i helgen alltså - så vi hörs typ söndag!

Jag och Favoriten
och förresten..
Simon - du är underbar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå va roligt ! hälsa kusinerna från mig :)

Antar att du inte ser det här förrän du kommer hem men.. haha

2008-10-25 @ 17:59:03
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0