Erase and Rewind

Efter en rätt trasig natt tvingade jag mig upp ur sängen för jobbets skull,
rätt schysst tid idag, 13-18 så det gick fort. Tur det.
Jag börjar bli mer och mer trött, det känns sådär =/
När jag sedan slutat och kommit hem spelades det
More modern shortstories from Hello Saferide
på högsta volym medan jag städade hela min lilla lägenhet..
Det var skönt att få bort glaset som legat på golvet i typ 4 dagar haha!
Känner mig så duktig så :)

funderar på om jag ska fortsätta vara duktig och ta en dusch och sedan faktiskt gå och lägga mig..?
Meeeen, får se..tycker ju inte om att stirra i taket.
Mycket tankar nu, känns som det är dags att kolla framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0