Declare Independence

God Morgon!
ovanligt att jag är uppe nu, jag vet..
men Malin och jag ska till Västerås och förhoppnings shoppa lite nodvändigheter! (läs skivor)
Fördriver tiden med Bolibompa, som vanligt haha :)
Senare ikväll ska det troligen styras kinamat med några härliga människor,
antar att det blir någon öl också. Trevligt!

Har fortfarande massa planer men också en enorm beslutsångest om framöver..
Sedan massa tankar men du ska inte få förgöra mig,
det är jag inte skyldig dig även om det varit bra nära.
Och du blundar likt den fega människa du är.
Kanske inser du någon dag att allt inte bara var mitt fel, utan faktiskt bådas.

Näe nu lär jag göra mig klart så Malin slipper vänta!
Känner mig stark idag.

www.myspace.com/fakiefornothing Kolla in deras nya låt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sarah, är du fortfarande pepp på Göteborg i vår?

Det skulle vara niiice

2008-10-16 @ 11:43:22
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0