Tror jag har hittat min Kant

God natt.
Faktiskt på väg att lägga mig nu, vet att det borde hänt tidigare..
men sen är det ju jag också, en riktigt nattmänniska.
Jag älskar att sitta vaken när det är mörkt ute, titta på en film eller skriva lite.
Det är så skönt att reflektera det som hänt under dagen och innan det.

Jag skulle varit ledig idag men man ska inte räkna med för mycket när det gäller Konsum,
de ringde runt 11 och jag fick jobba 13-18.30. Iofs rätt skönt med tanke på mina få tider annars
den här veckan. Och om jag ska vara ledig i helgen så kan jag lika gärna jobba resterande dagar..
Men ja just det ja, peppen inför helgen är ju tyvärr rätt bortblåst.
Vill fortfarande så gärna men det är ju lite ändrat så då känns jag mest malplacerad i planeringen.
Jag finns ju inte ens med där överhuvudtaget.

Annars så blev jag riktigt glad över en kommentar i bloggen,
en barndomsvän bara skrev sådär helt random,
det gjorde mig riktigt glad :)
Tänk vad en sådan enkel sak kan göra för någon annan.

Nu är jag sådär tveksam inför framtiden igen, jag är så sjukt rastlös.
Vad ska jag göra? Behöver försvinna för ett tag för att komma någonstans.
Det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0