Allting omkring mig gick i ultrarapid

Idag har jag då jobbat på kära gamla Konsum,
var en riktig jävla skitdag idag faktiskt.
Trött på att slava som ett jävla djur och sen inte få någon positiv respons överhuvudtaget.
Till slut orkar man inte, och då blir det som det blir.
Malin och jag lagade mat tillsammans ikväll och snackade massa skit
så nu är det en aning bättre som tur är.
Nu verkar det iaf lösa sig till helgen, så det känns riktigt bra!
Ser fram emot lite Hultan-nostalgi, ännu lite nya människor och
att bara vara ifrån Arboga för ett slag faktiskt. :)

Just nu är det rätt bra här, både i hjärtat och hjärnan,
ligger i soffan och kollar på Lars Winnerbäck, Live i Linköping.
Lars får mig alltid att tänka på att "hålla blicken kvar i skyn.."

Näe nu borde jag verkligen ta och lägga mig,
börjar 7 imorgon bitti, fast jag verkligen inte vill.
Klarar ju knappt av att kliva upp haha!

Livet?
..och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi menar hela livet


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollade på lite gamla bilder på dig på facebook (visste inte att du hade varit i Bulgarien.. :)) det såg ut som du hade så kul. jag saknar dig! vi måste hitta på nåt kul snart !

2008-10-22 @ 09:29:27
Postat av: wookad älg

hahaha oj, jag glömde skriva nån adress... :P

Det var bara lilla jag...

2008-11-03 @ 18:16:14
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0