A little to Ironic

Jaha, nu gick det ju ett par dagar innan man skrev
men har bara inte känt mig tillräckligt intressant för
att skriva i denna blogg (för att så oerhört många läser den jaja...).

Vi kom ju hem från den sköna staden Varberg efter en tung helg,
blev en aning för många öl men det var riktigt kul!
Typiskt mig bara att få ångest och känna mig fel,
tack iaf Alla för helgen.

Annars har jag jobbat alla dagar fram tills nu,
och ska jobba i stort sett resten också.
Skönt med pengar måste jag säga..
Men idag blir det nog mest slappa, sitter  just nu under täcket och fryser.
Igår var vi förresten och kollade på Fakie i Västerås,
lika bra som alltid! Synd att det strulade lite men ni klarar det!


Jag måste också bestämma mig angående framtiden.
One week to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0