Kanske är min hjärna tumlad och tömd..

Okej, förlåt mig Ginza, jag blev lite ivrig.
Avin trillade plötsligt ner i brevlådan och jag åkte direkt för att hämta ut
min kära lilla box. Den är så fin så :)
Nästa vecka, på torsdag, så har Kent signering i Sthlm
och jag villvillvill så gärna åka!
Men det är ju så att man måste ha köpt boxen där och det känns ju lite dumt..
Hur mycket jag än vill så har jag bara inte råd med 2 haha! :p
Fan vad svårt det ska vara!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, är tillochmed trött (!).
Ikväll har jag bara tagit det lugnt, var ju ute på en promenad förut
och det tog på krafterna - mestadels psykiskt.
Det känns iaf som jag har bestämt mig nu
men trots det så finns det förbannade oron kvar i magen.
Antar att det är nåt jag får lära mig att leva med..?
Hjälp..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0