"Varför är det alltid vi?!"

YES! Lars gick vidare :)

Jaha, nu är det väl dags för sängen, tänkte ge taket en rejäl omgång även ikväll.
Skulle ju vara ledig imorgon men med Konsum vet man aldrig så det blev ett par timmar till.
Det känns skönt för ekonomin men jag hade ju eventuellt planerat in V-ås med Favoriten..
Kanske hinner en sväng på kvällen? Annars hoppas jag på söndagen..
Jag och Becca i France :)
Ikväll blev en rätt så bra kväll,
fast jag kanske inte trott det,
mest tack vare underbara Beccis!
Saknar dig men snart ses vi :)



Och mina planer för framtiden?
Det känns så mycket bättre just nu måste jag säga.
För har hittat lite intressanta grejer..
men det visar sig.

Kommentarer
Postat av: madde

haha vad go du är! :)

2008-10-03 @ 07:14:40
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0