Bitterbloggen är här igen

Idag har jag gått på 2 promenader och simmat en sväng uppe på badet,
så duktig man kan vara.
Känner väl att det är dags att ta tag i livet igen, eller nåt..
Nu har jag precis kollat på en Morden i Midsomer - film och de är som vanligt lika bra!
hm, inte konstigt folk tycker jag borde vara äldre när jag älskar de filmerna
och ser helst typ Doobidoo, Så ska det låta eller Postkodsmiljonären på tv. HAHA!

Men nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig även om det innebär att jag får stirra i taket ett par timmar.
Då kan jag iaf säga imorgon att jag la mig tidigt..
Och inte har jag städat här hemma heller så egentligen är ju morgondagen planerad
men en promenad ska allt hinnas med. Och Idol.

Sen blir jag för övrigt sjukt irriterad när det ska väljas sida och typ inte svaras på mejl.
Och när vissa saker ska ta upp all ens tid.
Eller ännu värre, när man bara låtsas om som om inget någonsin funnits.
Så jävla dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0