Fingers crossed in Promiseland

Hemma igen!
Helgen i Sthlm var underbar,
så himla kul att härja med Stina - som vanligt :)
Det var konserter, öl i parken, "du vet att vi gör intrång nu va?"
och Indiegympa. Det var niice haha!
Bästa på Popaganda var väl ändå Teddybears Sthlm?! :)

Jocke Åhlund (Ceasars och Teddybears)
Jocke Ålund - Vilken man! ;)


och idag fick jag min dator, äntligen!
Så igång igen med internet, bilder och annat jag nördar med.
[Funderingar, jag känner mig kluven]
men sedan blev det diskussion.
Javisst har jag gjort fel, det vet jag ju,
och jag vet att du vet att jag vet
men inte ens jag vet vart det kommer leda till.

För länge sedan..
Jag älskade den här bilden - nu gråter jag

"Och jag behöver en smäll på
käften för att komma i rätt balans"


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooka inte Pär !

2008-09-03 @ 23:12:54
URL: http://dontslowmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0