Hon har ett falskt leende

Åh nej, Daniel kunde inte följa med..
Det var synd tycker jag. :(
Nu åker jag därför själv till Sthlm
på onsdag eller torsdag
för Coldplay-konserten.
Coldplay ska bli underbart,
det är en av mina dröm-konserter
så förstå vad jag är GLAD!

men jag är mycket ledsen också,
för nu visades det ju,
att lilla jag,
inte är okej.
FAN!
Vi som skulle gå på det här tillsammans,
vi som skulle uppleva den här drömmen tillsammans..
Men just det ja,
det finns inget vi,
och egentligen är det ju bara bra,
men jag saknar det.
Och trots allt du sagt till mig,
och gjort mot mig,
så har du fortfarande kraften att beröra mig innerst inne.
Du fällde mig igen,
och hålet var tydligen jävligt djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0