Make your own special song

Oj oj oj,
vilken konserthöst hörrni!
Jag gillar´t  :)

[Blev erbjuden att komma tillbaka till
Hundfjället i vinter om jag ville..
Det tåls att fundera på
men för tillfället väntar jag fortfarande på ett samtal!]

Igår kväll/natt så slog jag i min tå
hårt som in i helvete
och jag tror nästintill
jag bröt den!
För visst, slagit i tår
har man ju gjort förr..
Men det har aldrig gjort såhääääär ont!!

Näe, dags att börja röra sig mot jobbet.
Måste hem först en sväng
sen ska jag troligen på stan.
Vill köpa En annan del av Köping :)
Säsong 2 är ju ute nu!

En annan del av Köping

Kommentarer
Postat av: Anonym

köööping ! jag måste ju fortfarande köpa första säsongen...

2008-09-09 @ 15:33:54
URL: http://dontslowmedown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0