I fly like a paper

Changed plans,
tjejorna kom hem till mig istället så det blev mys i min koja med Idol.
Men just nu är jag inne i en sån här känslig period
och så fort någon gråter av lycka eller sorg på tv (ja, på tv dessutom..)
så kan jag börja gråta vilken sekund som helst och då är det jobbigt med program som typ idol.
Suck, vilken mes jag är haha..

Fortfarande denna beslutsångest nu då?
Jodå det skulle man lugnt kunna säga,
och om man inte är dum-i-huvudet, så inser man ju att den försvinner inte
förrän jag bestämt mig då förstås.
Och mamma sa något klokt idag som tåls att väga in i funderingen..
så nu får vi se.

Jaja men nu ska jag, hör och häpna, faktiskt gå och lägga mig.
Börjar ändå 7 imorrn bitti, SÅ JÄVLA JOBBIGT!
Iaf efter tre lediga dagar haha.
FamiljenWhiskeyHultsfred 08Babyshambles
KentArbogaWOW
Här får ni lite sommarnostalgi, amazing!
Fick ett mejl från Rockparty idag att det var dags
att gå in och rösta på artister inför Hultsfred 09.
Så gör det. NU.
och rösta gärna på typ Babyshambles, Regina Spector, Kent och José Gonzales
för det gjorde jag ;)
(Annars skulle jag inte hata er om ni röstade på typ
RATM, Coldplay, The Strokes, Radiohead, Interpol,
The Hives, Robyn, SMK, Pigeon Detectives och så vidare, och så vidare..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag röstade på Johnossi :D så klart.. vet inte om de klassas som medelstort band men... Och så röstade jag på Teddybears :D Cause I'm a punkrocker yes I am !

2008-09-25 @ 08:47:36
Postat av: Hanna

Babyshambles vore ju inte fy skam att få se live. Tack för tipset om konsertbiljetter, förresten!

2008-09-25 @ 22:26:56
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0