Don´t look back into the motherfuckin´ sun, oh no no..

Fan.
Jag kan inte sova.
Bob Dylan
Ikväll har jag kollat på I´m not there,
ni vet, den där filmen om Bob Dylan.
Den var riktigt annorlunda
och jag hade en del problem i början,
men den blev/var faktiskt ruskigt bra!



Förstår inte vad det är med mig,
vågar mig nästan inte utanför dörren.
Huvudet snurrar och jag borde vara skittrött,
men jag känner någon slags oro
som gör att jag inte vill sova..
Tänker för mycket nu igen.
Och nu borde jag verkligen sova
för jag måste jobba imorrn.
Mår väl egentligen inte helt bra
men värre samvete än vad man får på det där stället
har jag aldrig haft.

Har nu spenderat ett par timmar med PeteYoutube
och det fick mig på lite bättre humör än förut.Snö




men trots allt..
när klockan slår 02.48
så kan jag inte hålla tillbaka tårarna.

-Tokigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0