Vinternoll8

Nu är det Idol och även om det roligaste är över
så blir det väl detta man ser på hela hösten.
Jag gillar Lars Eriksson starkt,
verkligen någon som jag vill lyssna på mermermer!
och jag som brukar vägra idolerna haha..

Annars idag har jag jobbat 7-13 men hade inte haft en godnatts-sömn
så däckade totalt när jag kom hem i typ 3 timmar..
Jag är mest trött hela tiden,
antar att allt tär på mig mer än jag tror
och just idag har det gjort skitont i hjärtat.
Mest för din ignorans och totala likgiltighet,
och jag vet att ni andra säger att det inte är så..
Men det känns så för mig, det är det intrycket du ger mig.
och eftersom jag inte hör vad du säger så kan jag ju inte tro annat.
Jag känner mig totalt ovärd.
Vilken jävla skitkväll..

och ja, jag kanske är negativ för tillfället.

Sen så är jag extremt seg på att bli klar med ett inlägg haha,
men Malin var här och kollade bilder från helgen
och så är det en dokumentär nu på svt1 om Berny Blue,
hon som skrivit Vingklippt ängel och Känn pulsen slå.
Den känns,
och böckerna är givande tycker jag..

"Dom säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland
- genom en iskall vinter ?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0