Ur en klar himmel faller bomben ner

Nu ska jag gå och lägga mig,
japp taket ska få sig en omgång inatt igen..

Idag kom jag knappt upp men kom iväg till Konsum till slut (och tog en snattare på bar gärning moahaha),
skyndade hem och tvättade, cyklade som en galning till badet och simmade en bit, cyklade hem,
lagade mat (!) och slog mig ner i soffan, efter jag hängt upp tvätten, för att se Idol.
puh -andningspaus- det var det.
Så jävla ointressant liv jag lever.
Skit också!

Jobba imorrn igen, sedan PEPP inför Fakie på kvällen!

Markus MustonenJoakim BergSami SirviöMartin Sköld

Är inne i en extrem Kent - period just nu. Men det ska man verkligen inte klaga på.
Dessutom släpps ju deras special box Kent 1991-2008 snart
och den har jag redan bokat hem till miiiiiiiiiiiiiig, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0