Det känns tomt - eller hur?

..och så var man hemma igen,
blev väldigt trött nu.
Men vilken jäkla mysig kväll! :)
Började med bilresan till Finnåker
vilken var hyfsat läskig
då man bara åkte djupare och djupare in i skogen
och jag & Malin såg scener från
Texas Chainsaw Massacre i huvudena haha!
väl framme fick vi våra band (killarna hade ju då
fixat gratisband åt oss, ähum, jag vill inte skryta eller så..) ;p
Ett par koppar choklad, lite skitsnack och en bajamaja senare
så spelade Fakie, och det var - som alltid - jävligt bra!
Längst fram? Givet!
Bakom scenen efter spelningen
passade jag också på att sukta lite efter Sugarplum
mm-mm-mm, men kände att jag helst ville skrika
"Hälsa brorsan!"
haha :)

åh äntligen blev det tyst här i trappen också..
Inte det att själva festandet stör
utan de spelar ju så sjuukt dålig musik!
Näe, ska bränna några egna skivor och posta imorrn..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0