When you lose something you could not replace

Vilka drömmar man haft inatt då haha,
drömde att Pete och pojkarna spelade här i Arboga,
det vore nåt!

Händer idag/ikväll då?
Man brorde ju ta sig in till Örebro
för It´s SÅ festivalen..
men nja, har lust för typ ingenting.
Får väl se, något lär ju hittas på
och det känns som att det evetuellt
bir hem till Cecilia som vanligt haha?!
Men nu ska jag gå på en lååång promenad tänkte jag.

Funderingar

Det värsta är att du inte förstår hur illa det gör mig

Kommentarer
Postat av: Hanna

Promenader är aldrig fel. Jag bugar och bockar för berömmet, jättekul att du gillar min "icke-blogg" :)

2008-09-19 @ 16:19:30
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0