Vi blev som dom andra

Vilken mysig kväll det blev!
Först imorse tänkte jag ignorera klockan och skita i Konsum,
det lät ju så oerhört lockande i mina öron iaf..
Men ja, givetvis pallrade jag mig dit och gjorde mina många timmar (haha)
för att sedan cykla så fort jag orkade hemåt till min underbara soffa
och "lite" vila.. det var niiice!
Sedan åkte jag och Mami för att handla och sen blev det lite mat där hemma
och en tv-kväll med mamma och katten..så skönt!
Fast det blev ju lite fylletaxi åt bror + kompisar,
men det är ju ändå rätt trevligt!
Dock när jag skulle hem till mig för att hämta körkortet
så står det en piké-polis på uppfarten..
känns lovande när grannen har fest då haha :p
men å andra sidan.. behöver ju faktiskt inte vara något
när några andra grannar här är direkt överkänsliga.

Men, (ett stort MEN)
vad gör jag vaken nu så här sent? Igen.
Jag vet jag borde sova,
jag måste bli frisk och pigg.
Oja det måste jag..
God natt // Astronauten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0